منتدى ابو خالد
السلام عليكم انتا لم تسجل فى المنتدى سجل لو سمحت
منتدى ابو خالد
السلام عليكم انتا لم تسجل فى المنتدى سجل لو سمحت
منتدى ابو خالد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى ابو خالد

(ارجو التثبيت) حصريا الموضوع الشامل عن البيع و الشراء جوه اللعبه

كاتب الموضوعرسالة
امير الغرام
مشرف
مشرف
امير الغرام

تاريخ الميلاد : 07/10/1997

(ارجو التثبيت) حصريا الموضوع الشامل عن البيع و الشراء جوه اللعبه  Empty
مُساهمةموضوع: (ارجو التثبيت) حصريا الموضوع الشامل عن البيع و الشراء جوه اللعبه     (ارجو التثبيت) حصريا الموضوع الشامل عن البيع و الشراء جوه اللعبه  Icon_minitimeالأحد فبراير 27, 2011 8:14 pm

ايه رايكم يا جماعه في الموضوع ده حلو صح و هيفيد كتير منكم اللي مش لاقي حد يشتري منه
الموضوع عباره انكم تكتبوا اسم الشخصيه و السرفر و الحاجه اللي عايزين تبيعوها مثلا(دي بي) و تكتب السعر و اللي عايز هيشتري منك بالتمن اللي هتقول عليه بس منظلمش بعض و نحاول نكون كويسين و التمن حلو
انا شخصيا اسم الشخصيه بتاعتي ghoost علي سرفر galaxy_uranus
و ببيع بلضايه ايليت لفل 110 و سورد ايليت لفل 90 و clistial stone بتاعة اول ريبورن و بدله سوبر تروجن لفل 110 بلاك +3 اللي عاوزهم يكلمني جوه السرفر او يضيف رد هنا
و انا هقله علي السعر المناسب...... (ارجو التثبيت) حصريا الموضوع الشامل عن البيع و الشراء جوه اللعبه  Icon30 (ارجو التثبيت) حصريا الموضوع الشامل عن البيع و الشراء جوه اللعبه  Icon30 (ارجو التثبيت) حصريا الموضوع الشامل عن البيع و الشراء جوه اللعبه  Icon30

(ارجو التثبيت) حصريا الموضوع الشامل عن البيع و الشراء جوه اللعبه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
»  حصريا :الموضوع الشامل عن كونكر اونلاين [كل شى عن كونكر اون لاين ]
»  Wink اللعبه المثيره والشيقه جدا المقتبسه عن فيلم الديناصورات الرهيب. لعبه Jurassic Park Operation genesis بحجم 380MB علي اكثر من سيرفر صاروخي
» حصريا Lucky Level لـ5165